TEMPORADA 2020 / 2021

Benvolguts/des,

El proper mes de setembre iniciarem una nova temporada de natació i entrenament amb un munt de novetats, canvis de grups, d’horaris, d’entrenadors… amb la finalitat d’anar millorant l’organització del club i la qualitat esportiva que oferim als nostres associats.

Podeu llegir tota la informació de la nova temporada en el següent enllaç i descarregar-vos el document, imprimir-lo i compartir-lo amb qui vulgueu. Trobareu la informació dels horaris dels diferents grups de competició, les quotes i els terminis de pagament.

Informació Temporada 2020 / 2021. Horaris i Quotes

Per fer la vostra inscripció heu d’omplir el formulari d’inscripció i tot seguit fer el primer pagament de la quota. Rebreu les instruccions al vostre correu electrònic en finalitzar la inscripció (vigileu de posar bé el correu electrònic, ho rebreu en el correu electrònic principal que posareu a la primera pàgina del formulari).

Cal que tingueu en compte els següents grups d’edat i categories.

Grup ANYS
Prebenjami A partir de 6 anys
Benjami 2011 – 2012
Aleví 2009 – 2010
Infantil 2007 – 2008
Cadet 2005 – 2006
Júnior 2003 – 2004
Sèniors 2002 i anteriors

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ

Aneu passant pàgines del formulari fins a la darrera pàgina on torbareu el botó ENVIA.

What's your reaction?
0Cool0Bad0Lol0Sad