Inscripció temprada

Per fer la vostra inscripció heu d'omplir el formulari d'inscripció i tot seguit fer el primer pagament de la quota. Rebreu les instruccions al vostre correu electrònic en finalitzar la inscripció (vigileu de posar bé el correu electrònic, ho rebreu en el correu electrònic principal que posareu a la primera pàgina del formulari).

Història del club

L’u d’abril de 1993 entrem al registre de la Secretaria General de l’Esport de Catalunya la inscripció com a Club Aquàtic Xaloc. Presentem com a president a Josep Mº Esteva Paytuví.

L’objectiu és la pràctica de la natació amb aletes. Posteriorment es va donar d’alta també la secció de Triatló i natació clàssica.

El 1993 a Sant Feliu no hi havia piscina i els diferents equips anaven a fer els entrenament d’aigua a diferents piscina de la província ( Anglès, Girona, Lloret, Banyoles). El Càmping Riembau cedia la seva piscina descoberta de 50 mts de maig a juny, per entrenar els campionats.

El Xaloc participa en competicions (Comarcals, provincials, nacionals de Catalunya, estatals i internacionals).

A llarg d’aquest anys ha organitzat i segueix organitzant grans esdeveniments esportius com:

Natació amb aletes – Campionats de Catalunya / Espanya / Control Federatiu / Gran Fons / Jornades de tecnificació

Triatló – Modalitat Sprint (El més antic de Catalunya) / Aquatló / Duatló

Travessies aigües obertes – Travessia de Sant Feliu / Volta el Serrà / No a la Fred

Consell Comarcal – Proves comarcals / Nacionals de Catalunya

Altres proves – Cursa de Sant Silvestre i També el primer bany de l’Any