Des de l’Aquàtic Club Xaloc i del Centre Excursionista Montclar, molt a contracor, us hem d’anunciar que l’edició del Tots a l’aigua, del dia 1 de gener del 2021, queda anul·lada. La situació sanitària no ens deixa altra opció, i hem de vetllar per la salut de tots els participants i voluntaris.
Però volem seguir amb aquesta tradició, tant arrelada a casa nostra, de fer la primera remullada de l’any a Sant Feliu de Guíxols. Us fem una nova proposta: #PrimerBanySFG Enguany serà una edició virtual i amb premis!
Es podrà realitzar durant tot el mes de gener del 2021. Des del dia 1 fins el 31. En qualsevol racó del litoral de Sant Feliu de Guíxols. Ja sigui la platja gran, on ho fèiem tradicionalment o la de Sant Pol, per exemple. Per participar, només cal que pugeu una foto, a les xarxes socials: Facebook, Twitter o Instagram, amb l’etiqueta #PrimerBanySFG Seran vàlides les publicades del 1 al 31 de gener. Cal que tingueu el perfil públic, perquè les puguem veure, sinó podeu enviar la foto per missatge directe, a les nostres xarxes o als correus electrònics: natacio@clubaquaticxaloc.cat o a c.e.montclar@gmail.com
Les millors fotos en que ens etiqueteu o envieu, les compartirem en els perfils socials i optaran a premi.
Hi haurà quatre premis. Una tovallola a la foto més divertida. Una camiseta a la imatge més original. I uns guants i un buff, que sortejarem entre tots els participants.
El jurat, estarà composat per a membres del Centre Excursionista Montclar i de l’Aquàtic Club Xaloc. La decisió del jurat i el sorteig, es farà durant la primera quinzena de febrer. A més de comunicar-ho a les xarxes, ens posarem en contacte amb les persones guanyadores. La recollida dels premis, serà a la localitat de Sant Feliu de Guíxols. Cal respectar la normativa sanitària, que hi hagi vigent en cada moment. Així com les restriccions i mesures especials per la Covid-19. Les nostres xarxes socials són:
Facebook @ClubAquaticXaloc
Facebook: @cemontclar