XXXè Triatlò - Sant Feliu de Guíxols

XXXè Triatló de Sant Feliu de Guíxols

18 de maig de 2019

Benvinguts al XXX Triatló Sprint més antic de Catalunya on hi poden participar-hi tots els públics.

XXX Triatló Spirnt / V Duatló / I Aquatló Infantil-Cadet

A la jornada del matí hi haurà el Duatló d'Iniciació per a les categories pre-benjamí, benjamí i aleví, per a federats i per a no federats.
I tot seguit el primer Aquatló per a les categories Infantil-Cadet

La jornada de la tarda comença a les 13h per accedir al box i a les 15:00h primera sortida.
Procés totalment online a través de la web de la Federació Catalana (http://www.triatlo.org/), tant siguis federat, amateur, o d’algun club.

El pagament es realitza al final de la inscripció i es pot consular la llista prèvia d’inscrits.

Un consell: realitzeu la vostra el més aviat possible per no quedar-vos fora del límit de participants marcat en 425 triatletes.
Aquí trobareu més informació.

Inscripció temporada 2018/2019

TEMPORADA 2018/ 2019. Inscripcions

Si us agrada el món aquàtic i voleu dedicar dues o tres hores a la setmana per aprendre a nedar bé, per millorar estils i per la teva forma física, veniu al Club Aquàtic Xaloc.

La mainada a partir dels 6 anys pot iniciar-se en el món de la natació, el subaquàtic, amb la tècnica de les aletes i la monoaleta, aprendre a utilitzar el tub...

Més informació i inscripcions.

Inscripcions Obertes!

Vols ser voluntari?